תראו איזו מתאמנת חרוצה יש לי, מתמודדת לתפקיד שהיא מאוד רוצה לקבל. תלמידה מצטיינת מה יש לומר, שבוע היא מתאמנת וכולה בהתרגשות לקראת הראיון. 🎈🎈🎈
חלק מהתהליך הוא הכנה לראיון עבודה שאני עושה עם א.נשים שאני מלווה הם מקבלים שיעורי בית בין היתר לנסות להבין מה חולשות שלהם? מה הם ערכי העבודה שנמצאים פחות בשימוש אצלם.
✅ מה התכונה השלילית/חולשה שלך?
אחת השאלות המלחיצות שמועמדים/ות שאני מלווה מציינים.
במענה על שאלה כזאת חשוב לתת הסבר מדוע היא נתפסת בעיניך כשלילית/כחולשה ולהראות מה אתה עושה כדי לשפר את המצב.
📌 לדוגמא, טיפוס עמצאי :
"אני פחות מסתדר בעבודה שאין בה עצמאות. חשוב שיהיה לי חופש פעולה ויוזמה אישית. קשה לי מאוד לחוש כי מנהליי לא סומכים עליי מספיק ומאמינים בשיקול דעתי".
📌 לדוגמא, מאחר כרוני :
"יש לי נטייה לאיחורים, אבל אני מודע לבעיה, ובשנה האחרונה הרגלתי את עצמי לצאת תמיד חצי שעה לפני הזמן".
הגיעה היום לראיון עבודה, מוכנה לאחר סימולציה שעשינו ויצאה ממנו בהיי מטורף!
מחכה כבר שתודיע לי שהתקבלה, מחזיקה לה 🤞✌🤞✌.
על איזו תכונה אתם צריכים לעבוד?
אוהבת את השליחות שלי💖
Comments