🤸♀️ בעבר כשכירה מחפשת עבודה ובכלל כאשר שאלו אותי מה הכי חשוב לי בתפקיד מנהלת מש"א, תמיד אמרתי שהדבר הכי חשוב בעיניי הוא הא.נשים הקשר איתם. 😌 חלק מהמנכ"לים.ות עיקמו פרצופים וחלקם אמרו לי "אני לא מחפש פסיכולוגית".
אני מבינה את הרצון והצורך להיות מחוברת לביזנס כמנהלת מש"א, אך בעיניי לא פחות חשוב הקשר של מנהלת מש"א עם העובדים והמנהלים, אם לא יותר. 💃 בכל שנות העבודה שלי בתחום מש"א תמיד העובדים ידעו שהדלת שלי פתוחה והם יכולים להגיע ולדבר איתי על הכל. גם דברים אישיים מאוד. ברגע שיש קשר טוב בין מנהלת מש"א למנהלים ולעובדים יותר קל לה לפתור משברים וקונפליקטים. 💼 במהלך השנים למדתי קורס גישור כלי שעזר לי בניהול קונפליקטים בארגונים בהם עבדתי. בעיניי זהו קורס חובה לכל מנהל באשר הוא, על אחת כמה וכמה מנהלי מש"א. 🏹 כמנהלת משאבי אנוש ויועצת ארגונית, יש לי תפקיד מאוד חשוב בזיהוי קונפליקטים ופתרונם. 💪 יחסים טובים בין העובדים והמנהלים בהכרח משפיעים גם על הביזנס, כי כאשר יש שיתוף פעולה והבנה בין המחלקות, העובדים והמנהלים מאושרים והעבודה זורמת. אז הנה המתכון (זה עבד לי היום בגדול): 📌 שיחה עם כל צד בנפרד כדי להבין מה הטענות של כל אחד מהם. 📌 יש חשיבות לכך שהצדדים ידברו בצורה ישירה ופתוחה, לכן רצוי לקיים ישיבה משותפת בהסכמת 2 הצדדים וצד שלישי ניטרלי. 📌 חשוב לפתוח את הישיבה בהתחייבות של 2 הצדדים לדבר בצורה מכבדת והקשבה פעילה מכל הלב. 📌 יש לתת את זכות הדיבור לכל אחד מהצדדים ולדאוג שלא יתפרצו אחד לדברי השני. 📌 חשוב שהצד הניטרלי ישקף את טענות הצדדים וינסה לעזור לצדדים לפתור את חילוקי הדעות. 📌 גם אם בין לבין הרוחות קצת מתלהטות, חשוב להרגיע ובסופו של דבר להביא לכך שהצדדים יגיעו להסכמות ויבינו שרק בדרך הזאת יהיה יותר נעים והעבודה תזרום ללא תקלות. 💡 איך אתם מתמודדים עם קונפליקטים בארגון שלכם?
Comments