🎈 סיפור בלקוח שאני מגייסת לו עובדים. לפני כשנה גייסתי לו עובד למשרת אמון.
בשבוע שעבר התקשר לאחל לי חג שמח ועל הדרך הודיע לי שהעובד סיים לעבוד וצריך לגייס שוב.
שאלתי אותו מה הסיבה שבגללה עזב, הוא סרב לענות ואמר לי לא חשוב.
👆 כאן חשדתי שהוא מסתיר ממני מידע שהוא לא רוצה שאדע.
כל השבת לא הייתי רגועה וידעתי שאני חייבת לשוחח עם העובד כדי להבין מה קרה. ככה עוזב בפתאומיות משהו ודאי קרה.
היום שוחחתי עם העובד והבנתי שהוא חווה אלימות מילולית מצד המנהל שלו (הלקוח בעצמו). בסופו של דבר הוא קם ועזב כי לא יכל לסבול את ההתנהגות הזאת ובצדק!
📌 קרו מבחינתי 2 דברים שלא אוכל לעבור עליהם לסדר היום:
1. אלימות מילולית - כאחת שחוותה לא פעם אלימות מילולית והטרדות מיניות מצד מנהלים בכירים, גם אני עזבתי מקום עבודה בגלל מנכ"ל שהתנהג כלפי באלימות. ולהגיד את האמת, לא בטוחה שאני רוצה להמשיך לעבוד עם לקוח שמתנהג ככה.
😡 זכרו, לאף אחד אבל לאף אחד אין זכות להרים עליכם את הקול שלא לדבר את היד במקום העבודה או בכלל!!!
2. שקיפות - ברגע שאין לי שקיפות מצד הלקוח והוא לא מספר לי ומשתף אותי בדברים שקשורים למועמדים שלי ולתהליכים שאני מעורבת בהם, יהיה לי קשה לעזור לו.
כמובן שמכאן הולכת לעשות שיחה עם הלקוח כדי להבין איך אנחנו ממשיכים יחד אם בכלל.
🏹 מה אתם הייתם עושים במקרה כזה?
Comments